Untuk Penyembuhan Heartburn Cuba Ini Rahsia

Untuk Penyembuhan Heartburn Cuba Ini Rahsia

Adakah anda sedang mencari tips kesihatan semulajadi untuk menyembuhkan pedih ulu hati? Mencari-cari lagi! Oleh kerana ubat semula jadi boleh menjadi semudah makan lebih buah-buahan tertentu atau makan madu sekali sehari. Malangnya, ramai orang berfikir bahawa satu-satunya cara untuk mengubati pedih ulu hati adalah untuk mengambil antasid.

Walau bagaimanapun, ramai pesakit mengambil antibiotik untuk tahun terlalu banyak dan antasid telah kehilangan keberkesanannya. Malah, beberapa kajian menunjukkan bahawa kira-kira 1 dalam 4 orang yang tidak berpuas hati dengan antasid mereka. Adakah anda berpuas hati?

Cuba Pemulihan Asli untuk Penyembuhan Heartburn

Refluks asid boleh memalukan dan menyakitkan. Ia juga boleh menyebabkan orang tidak mahu untuk keluar di khalayak ramai kerana GERD mereka begitu teruk. Saya mahu untuk membiarkan anda tahu bahawa penyakit ini tidak perlu menjadi seperti ini. Badan anda sebenarnya dicipta untuk pulih dengan sendirinya secara semulajadi jika diberi peralatan yang betul (makanan dan ubat-ubatan).

Berikut adalah beberapa cara mudah dan cepat untuk memulakan anda rawatan alternatif.

Kerana GERD biasanya disebabkan oleh sfinkter yang lemah, anda mahu untuk memulakan rawatan anda dengan membaiki ia. Sfinkter adalah flap otot yang ada di bahagian atas perut. Tugasnya adalah untuk menjaga asid perut dalam perut. Jika anda mengalami pedih hulu hati, sfinkter adalah yang paling mungkin rosak atau lemah.

Walau bagaimanapun, anda boleh mula membaiki dengan pelbagai petua dan ubat-ubatan. Untuk memulakan rawatan di rumah anda, anda akan membuat air pasti adalah minuman utama anda. Cuba untuk menjauhkan diri dari semua jenis kopi, minuman berkarbonat dan minuman beralkohol. Ini adalah kerana asid dalam minuman ini merosakkan sfinkter. Anda harus cuba untuk minum segelas air setiap kali selepas makan untuk membersihkan runtuhan pada pembukaan perut.

Anda juga boleh menggunakan makanan untuk membantu memulihkan kesihatan kepada sfinkter anda. Sebagai contoh, makan epal setiap kali anda merasa serangan datang di atas adalah tip yang besar. Epal merupakan ubat abad lama yang telah dilupakan dalam ini 25 tahun yang lalu. Beri bahagian yang cuba masa depan dan bukannya anti-asid.

Akhir sekali, anda juga perlu mendidik diri anda mengenai rawatan pilihan yang lain. GERD, refluks dan pedih ulu hati telah dikaji selama bertahun-tahun dan banyak kajian menunjukkan bahawa penawar semula jadi melakukan kerja.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar