Kecederaan perut Dapat Diselesaikan Dengan Dua Ubat Common

Kecederaan perut Dapat Diselesaikan Dengan Dua Ubat Common

Kecederaan abdomen boleh datang kira-kira dari pelbagai punca. Pada asasnya, apa-apa yang boleh traumatise atau lebam tisu perut yang mendalam, adalah di bawah kategori ini. Punca-punca yang paling biasa ialah pembedahan dan bersalin. Tetapi kemalangan atau menendang juga boleh dimasukkan.

Kehamilan umumnya hanya menyebabkan lebam, tetapi bayi yang aktif boleh menyebabkan trauma tisu, juga.

Peperiksaan dalaman, biasa dalam kehamilan, boleh menyebabkan lebam yang teruk dan juga perasaan pencerobohan.

Pembedahan jelas menyebabkan banyak lebam serta luka dan kerosakan lain.

Kemalangan boleh menyebabkan banyak kecederaan.

An perut menendang boleh menyebabkan kecederaan yang teruk.

Dengan mengambil ubat homeopati Arnica sebelum kedua-dua bersalin dan pembedahan, mungkin secara mendadak mengurangkan jumlah kecederaan abdomen dan sebagainya kesakitan. Dan dengan terus mengambilnya selepas itu, ia tidak mungkin anda perlu apa-apa dadah kesakitan.

Mengambil Arnica sebarang kecederaan serius atau kemalangan yang mungkin menghalang mana-mana gejala yang lebih serius daripada membangun, serta menyelesaikan kesakitan, mempercepatkan penyembuhan dan mencegah jangkitan.

Walau bagaimanapun, Arnica bukan satu-satunya ubat untuk kecederaan abdomen, yang, secara semulajadinya, dalam.

Bellis perennis berfungsi dengan baik di mana Arnica telah berhenti. Jika pujian Arnica dengan baik. Tetapi ia adalah lebih sesuai untuk mereka yang dalam, luka dalaman. Dan ia sangat sesuai kepada masalah kesihatan wanita.

Kedua-dua Arnica dan Bellis datang dari keluarga yang sama tumbuhan - Asteraceae. Ini adalah kumpulan tumbuhan yang mempunyai reputasi hebat untuk penyembuhan kecederaan.

Selagi gejala anda, terutamanya kesakitan, sedang diselesaikan oleh Arnica, berpegang dengannya. Apabila anda rasa ia tidak lagi mempunyai kesan yang sama, anda mungkin perlu potensi yang lebih tinggi (kekuatan), atau anda mungkin memerlukan ubat lain, seperti Bellis perennis.

Melihat kaedah perubatan homeopati profesional yang akan membantu anda, boleh menjadi pilihan terbaik anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar