Meningkatkan Kualiti Hidup oleh Mengesan Gejala Dengan Akupunktur Peranti Elektronik

Meningkatkan Kualiti Hidup oleh Mengesan Gejala Dengan Akupunktur Peranti Elektronik

Pendapat perubatan doktor anda perlu dicari bagi apa-apa penyakit utama anda mungkin mengalami. Namun, bagaimana jika anda mempunyai keletihan biasa, kelesuan, sakit atau hanya pengertian umum bahawa sesuatu yang tidak kena segi kesihatan, sesuatu yang anda mungkin tidak bersedia untuk membawa ke doktor? Ia boleh mengambil ujian perubatan tidak terkira banyaknya sebelum doktor anda mendapati sesuatu jika kamu kerjakan. Walau bagaimanapun, jika anda menggunakan alat akupuntur elektronik untuk mendiagnosis diri anda, anda akan mempunyai arahan am untuk doktor anda untuk mengikuti semasa temujanji yang berikutnya.

Orang Cina kuno Adakah Aktif untuk Sesuatu

Amalan akupunktur telah digunakan selama berabad-abad oleh orang Cina purba untuk beberapa penyakit kesihatan dan diagnosis. Mereka percaya bahawa tubuh manusia dibahagikan kepada laluan yang berbeza dipanggil meridian yang berlari melalui tisu penghubung yang mengikat semua organ-organ badan dan fungsi bersama-sama. Tenaga kehidupan dipanggil chi mengembara melalui meridian ini, mengekalkan keseimbangan untuk kesihatan.

Apabila tersumbat chi berlaku di salah satu daripada meridian, ketidakseimbangan dalam badan berlaku dengan hasil yang sakit, sakit atau keadaan perubatan yang lain. Amalan akupunktur telah digunakan untuk membantu mengembalikan keseimbangan tenaga ini dengan melepaskan tersumbat. Jarum nipis dimasukkan ke dalam acupoints sepanjang badan untuk membantu memecahkan tersumbat chi. Hari ini, akupunktur masih digunakan dengan kejayaan. Walau bagaimanapun, sesi dengan akupuntur boleh menjadi mahal dari masa ke masa. Dengan peranti pegang tangan akupuntur elektronik peribadi, anda boleh merawat diri sendiri tanpa melibatkan kos berulang.

Mengesan Gejala

Peranti akupuntur elektronik mempunyai dua mod - mod melegakan yang merawat keadaan kesihatan dengan melepaskan sekatan tenaga manakala yang lain mengesan masalah yang mungkin berlaku. Menggunakan tongkat khas yang menyampaikan impuls elektromagnet, anda boleh menyentuh acupoints di tangan dan tapak tangan. Peranti mengukur tindak balas badan anda untuk impuls elektrik. Apabila anda mempunyai ketidakseimbangan tenaga menyebabkan masalah kesihatan yang tidak dikenal pasti, anda akan berasa rintangan yang tidak normal dalam badan anda. Rintangan ini menyatakan dirinya sebagai seorang kesemutan, prickling atau sensasi rasa pedih di kawasan yang sama yang dirangsang.

Sebaik sahaja anda telah mengesan tanda-tanda dalam mod pengesanan peranti akupuntur elektronik anda, anda boleh menukar ke mod melegakan untuk merawat mereka. Itulah keindahan peranti akupuntur elektronik yang menggunakan impuls tenaga elektromagnet. Anda boleh mengesan dan merawat gejala semua dengan satu mesin dan bahagian yang terbaik daripada itu semua adalah bahawa anda boleh melakukannya dari rumah, menggunakan mesin berulang-ulang kali. Anda akan menyedari penjimatan hebat dengan tidak perlu membayar berulang doktor dan ahli akupunktur lawatan.

Walaupun tidak ada pengganti untuk rawatan perubatan, dengan menggunakan peranti akupuntur elektronik untuk mengesan gejala dan menyediakan bantuan asas adalah pelengkap yang berkesan untuk amalan perubatan barat. Dalam hanya beberapa kegunaan, alat ini berguna membayar untuk dirinya sendiri dengan cara yang besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar