Berat Badan perubatan - Selamat dan Berkesan

Berat Badan perubatan - Selamat dan Berkesan

Rancangan Berat badan perubatan adalah program yang paling selamat dan paling berkesan untuk mengurangkan berat badan. Biasanya program ini diarahkan oleh profesional penjagaan kesihatan berlesen dan terlatih yang mempunyai pendidikan yang kukuh dan latar belakang klinikal dalam membantu anda mencapai matlamat anda dengan selamat.

Berat perubatan program penurunan biasanya terdiri daripada doktor-doktor perubatan yang akan bekerjasama dengan anda dan menetapkan selera penahan ubat yang sesuai yang akan mengurangkan kelaparan dan keinginan anda. Sudah tentu doktor akan mengambil sejarah perubatan dan ubat-ubatan sejarah terperinci untuk memastikan bahawa anda mampu untuk mengambil bahagian dalam program itu dan mengambil ubat-ubatan ini.

Selepas perundingan ini anda willl biasanya kemudian melihat seorang pakar pemakanan dan pemakanan. Ini pakar kesihatan akan bekerjasama dengan anda dan dengan input anda makanan yang anda suka dan tidak suka dan makanan yang anda mungkin alah untuk membangunkan satu program pemakanan harian bunyi yang akan memudahkan penurunan berat badan anda.

Anda akan melihat pakar senaman yang akan membangunkan program latihan peribadi khusus untuk anda yang direka untuk membakar lemak off badan anda. Program latihan akan mengambil kira tahap kecergasan semasa anda dan juga apa-apa kecederaan fizikal yang anda mungkin ada. Ini bermakna bahawa jika anda mengalami sakit belakang, sakit sendi, sakit lutut, dan pergelangan kaki atau kaki masalah yang mereka tidak akan memberikan anda satu program yang telah anda berjalan 60 minit setiap hari dalam seminggu. Malah kebanyakan orang memulakan program senaman mereka dengan berjalan kaki hanya mudah. Walau bagaimanapun, mereka akan lebih cenderung daripada tidak memberikan anda sasaran tertentu untuk anda untuk mendapatkan kadar jantung anda sehingga dan mengekalkan kira-kira 30 hingga 60 minit. Tahap kadar jantung sasaran ini dipanggil zon pembakaran lemak.

Biasanya anda akan dilihat setiap empat minggu oleh doktor dan pasukan kehilangan berat badan. Dalam sesi ini tekanan darah anda biasanya akan disemak, anda akan ditimbang, diet dan senaman jurnal anda akan dipertimbangkan dan doktor dan pembantunya biasanya akan membantu anda dengan apa-apa isu atau kebimbangan dan pelarasan boleh dibuat kepada makanan tambahan dan ubat-ubatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar