Cramp penulis dan Cara Rawat ia Dengan Homeopathy

Cramp penulis dan Cara Rawat ia Dengan Homeopathy

Kejang penulis, yang juga boleh memohon kepada tukang kayu, pemandu dan ahli muzik (atau sesiapa sahaja yang memegang tangan mereka adalah cara yang tertentu untuk apa-apa jangka masa) sama dengan baik, adalah apabila otot kelihatan untuk menetapkan kedudukan itu. Mereka tidak boleh dikeluarkan.

Ini boleh menyakitkan atau tidak menyakitkan.

Setiap kali ada masalah dengan merehatkan otot yang menguncup, sentiasa ada kemungkinan yang baik bahawa terdapat kekurangan magnesium pemakanan.

Magnesium diperlukan untuk berehat otot menguncup. Jika diet anda yang kekurangan penting, mineral makro ini, atau jika badan anda tidak boleh mencerna magnesium dalam diet anda, ia adalah berkemungkinan bahawa anda akan mengalami sebarang kekejangan, kekejangan bukan hanya penulis.

Cara terbaik untuk menyelesaikan masalah sama ada adalah untuk mengambil homeopati Phosphoricum perubatan Magnesium, atau phos Mag. Mengambil garam ini bertenaga magnesium bukan sahaja-mengimbangkan semula apa-apa kekurangan, ia juga akan mudah diserap. Ini boleh didapati sebagai garam tisu (kekuatan yang rendah 5x) atau ia boleh diambil dengan cara yang lebih kukuh.

Jika anda memilih untuk mengambil garam tisu, anda tidak perlu tahu apa-apa lagi. Dos yang kerap (sehingga empat kali sehari). Dan kemajuan yang berkenaan perlahan.

Untuk mempercepatkan perkara sedikit, anda boleh mengambil phos Mag dalam potensi yang lebih kukuh, seperti 30c. Walau bagaimanapun, anda perlu sepadan dengan gejala-gejala anda kepada orang-ubat untuk kekuatan yang lebih tinggi ini untuk bekerja.

Tanda-tanda tama kuat phos Mag adalah "

mendapatkan bantuan daripada haba gunaan
mendapatkan bantuan daripada tekanan gunaan
Jika ini bunyi seperti kekejangan penulis anda, maka phos Mag dalam potensi yang lebih tinggi boleh menyelesaikan keadaan ini sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar